Akan Datang...

Assalamualaikum, Hai! Hai! Hai!

Agak lama juga abam tak bersiaran di blog ni. Bukan lah lupa atau malas, tapi sebab kekangan waktu. Nak nak pulak dah bertukar tempat kerja ni. Siang di pejabat, petang ke malam di Warung Nostalgia #WarungNostalgia pulak.

Sama la jugak dengan peminat-peminat #PudingRaja Puding Raja olahan abam. Ramai juga yang dah bertanya-tanya. Bila nak adanya. Untuk pengetahuan semua, dulu-dulu senang untuk abam dapatkan telur itik nak buat jala mas tu. Tapi bila kawan abam berpindah, susah sikit lah. Dia je yang jual murah. Konsep abam kan nak jual dengan harga yg berbaloi je, biar ramai yang dapat merasa. Tapi sebab dah lama sangat orang bertanya... BAIKLAH! INSYAALLAH MINGGU DEPAN ADA.


Kebetulan pulak tadi ada seorang kawan menempah. Dah lama dia mencari. Kesian pulak rasanya. Jadi, kepada semua peminat puding raja cara abam, jangan lupa untuk dapatkan di #WarungNostalgia Warung Nostalgia. Suka abam nak cakap, benda rare (di Cameron Highlands la) ni ramai yang suka dan cepat habis. Kalo lambat tak merasa la ye!


Biasanya abam akan update semuanya di page Facebook Warung Nostalgia Tanah Rata, Ismail XTVT Enterprise dan wall abam sendiri selain di blog ini. Kena-kena lah selalu jenguk ye. Dah jenguk tu, apalagi... Like la sekali ye. 

Sekian coretan abam kali ni. Jumpa lagi di entry yang lain pula.

Salam sayang,
xoxo

Ulasan

Catatan Popular